Id kategorii - 3
Itemid - 846
view - category
id - 368
referer -
uri - /cwicz-z-mariola-bojarska-ferenc

ZOBACZ

Programy
i kampanie Fundacji

WSZYSTKIE TREŚCI NA PORTALU POWSTAJĄ WE WSPÓŁPRACY Z WIODĄCYMI OŚRODKAMI NAUKOWO-BADAWCZYMI

pointer_zobaczZdrowo jem, więcej wiem!
konkurs dla klas I-III

pointer_zobaczPostaw na słońce
konkurs dla szkół

pointer_zobaczEkoModel
konkurs modelarski

pointer zobacz#BrudnoTu
mapa dzikich wysypisk

pointer_zobaczCzas na zdrowie 
konkurs dla szkół

Więcej…

Aktualna kampania

SOM banery APZ

Piramida zdrowego
żywienia

Zobacz co kryje się pod każdym
piętrem piramidy

boś

Postaw na Słońce

jestem prosumentem2



Joomla Extensions powered by Joobi

Kalkulator zdrowia dziecka

Kalkulator zdrowia dziecka

Diety w rytmie fit
Higieniczna Kuchnia - W Polsce wciąż wolimy jadać w domu niż na mieście. Być może dlatego, że wyjście do restauracji traktujemy jako coś specjalnego i rezerwujemy na szczególne okazje. A może dlatego, że boimy się żywności niewiadomego pochodzenia i zatruć pokarmowych? Jednak musimy zdawać sobie sprawę, że większe niebezpieczeństwo zatrucia czyha na nas we własnej kuchni!

Ćwiczenia dla każdego

Gimnastyka - potrzebna "od zaraz"

gimnastyka-potrzebna_od_zarazCzy obiecujesz sobie, że zaczniesz ćwiczyć „jutro", „pojutrze", „już na pewno od poniedziałku", i tak mijają tygodnie, miesiące, a może lata i nie umiesz się zmobilizować? Przeczytaj, co może pomóc przełamać ten schemat. Doradzamy, jak przygotować się do gimnastyki i przedstawiamy proste, sprawdzone, bezpieczne ćwiczenia pilates ‒ wzmacniające i rozciągające. Dowiedz się, jak najlepiej zadbać o kręgosłup, jakie ćwiczenia wyrzeźbią ładnie brzuch, pośladki, uda, a także jaki sekret tkwi w symetrii i harmonii... Ruch to nie tylko życie – to zdrowie i uroda!

Czytaj więcej...

 

Kręgosłup – trzymaj pion!

kregoslup_trzymaj_pionZaprojektowany z pewnością jako idealnie działający, wielofunkcyjny mechanizm obecnie "psuje się" pod wpływem trybu życia, jaki prowadzimy, i kojarzy się z problemami oraz bólem. Ale nie musi tak być! Przedstawiamy sprawdzoną metodę na mocne, zdrowe plecy i promujemy hasło: "Bóle kręgosłupa? ‒ Mnie to nie dotyczy".

Czytaj więcej...

 

Czy ten trening ma ręce i nogi?

czy ten trening ma rece i nogi 01W treningu rozwijającym równomiernie całe ciało nie może zabraknąć ćwiczeń usprawniających kończyny górne i dolne. Szczupłe, silne nogi, kształtne pośladki, jędrne ramiona, zręczne dłonie ‒ to efekt ćwiczeń pilates modelujących harmonijnie całą sylwetkę. Ale nie chodzi tylko o urodę ‒ warto bez zadyszki wchodzić po schodach, a po noszeniu zakupów czy zabawie tanecznej nie mieć zakwasów...

Czytaj więcej...

 

Pilates - więcej niż gimnastyka

pilates wiecej niz gimnastyka 01Opracowany z myślą o rehabilitacji i regeneracji pilates jest nie tylko wspaniałą formą ćwiczeń harmonijnie kształtujących całe ciało. Dzięki połączeniu elementów treningu ze Wschodu i Zachodu gimnastyka ta przywraca równowagę fizyczno-duchową. Może być drogą do zdrowia dla każdego, bez względu na wiek, i świetną profilaktyką, zwłaszcza chorób kręgosłupa.

Czytaj więcej...

 

Streching - wyginaj śmiało ciało

streching wyginaj smialo cialo 01Często pomijane, lekceważone, niedoceniane ćwiczenia rozciągające są wspaniałą metodą zwiększania sprawności fizycznej i... obniżania poziomu stresu psychicznego. Co więcej, giętkie ciało to giętki umysł. Dowiedz się też, dlaczego bycie „sztywniakiem" może być niebezpieczne i dlaczego dobrze jest (nie)ładnie się przeciągać.

Czytaj więcej...

 

Brzuchy i brzuszki

brzuchy_i_brzuszkiPłaski brzuch to marzenie większości kobiet. Ale zamiast marzyć, zacznij ćwiczyć. Okaże się, że nie tylko zyskasz ładniejszą sylwetkę, a tym samym – lepsze samopoczucie, lecz także doskonale zadbasz o zdrowie swojego kręgosłupa...

Czytaj więcej...