Id kategorii - 33
Itemid - 104
view - category
id - 52
referer -
uri - /kategorie-piramidy-nie-kasowa/tuszcze?start=7
boś

ZOBACZ

Programy
i kampanie Fundacji

WSZYSTKIE TREŚCI NA PORTALU POWSTAJĄ WE WSPÓŁPRACY Z WIODĄCYMI OŚRODKAMI NAUKOWO-BADAWCZYMI

pointer_zobaczZdrowo jem, więcej wiem!
konkurs dla klas I-III

pointer_zobaczPostaw na słońce
konkurs dla szkół

pointer zobaczTradycyjny sad
konkurs grantowy

pointer_zobaczPlanujeGotuje.pl
kreator jadłospisów

pointer zobaczBrudnoTu
mapa dzikich wysypisk 

Więcej…

Aktualna kampania

PG baner strona APZ

Piramida zdrowego
żywienia

Zobacz co kryje się pod każdym
piętrem piramidy

boś

Postaw na Słońce

PNS 7 logo

Proszę zarejestrować się w serwisie przed zapiseaniem się na listę wysyłkową.
No account yet? Register

TŁUSZCZE

Tłuszcze powinny stanowić jedynie dodatek do potraw. Większość tłuszczu w diecie powinna pochodzić z ryb, orzechów i tłuszczów roślinnych (olej rzepakowy, sojowy, słonecznikowy, oliwa z oliwek). Do smażenia stosuj oliwę z oliwek lub olej rzepakowy bogaty w jednonienasycone kwasy tłuszczowe. Ogranicz produkty zawierające dużo cholesterolu (podroby!) i izomery trans nienasyconych kwasów tłuszczowych (wyroby cukiernicze, margaryny, fast-food).

TŁUSZCZE

Wszechobecność szkodliwych izomerów

tluszcze_wszechobecnosc_szkodliwych_izomerow_transZawiera je wiele półproduktów i produktów spożywczych - od margaryn przez zupy typu instant, po fast foody, ciastka i chleb! Jednak ciastko ciastku nierówne - obserwuje się dużą rozpiętość zawartości tych szkodliwych substancji w obrębie pojedynczych grup produktów. Piszemy także o potrzebie i konieczności podawania na etykietach szczegółowej informacji na ten temat.

Czytaj więcej...