Id kategorii - 0
Itemid - 4
view - category
id - 61
referer -
uri - /aktualnosci?start=25
boś

ZOBACZ

Programy
i kampanie Fundacji

WSZYSTKIE TREŚCI NA PORTALU POWSTAJĄ WE WSPÓŁPRACY Z WIODĄCYMI OŚRODKAMI NAUKOWO-BADAWCZYMI

pointer_zobaczZdrowo jem, więcej wiem!
konkurs dla klas I-III

pointer_zobaczPostaw na słońce
konkurs dla szkół

pointer zobaczTradycyjny sad
konkurs grantowy

pointer_zobaczEkoModel
konkurs modelarski

pointer zobacz#BrudnoTu
mapa dzikich wysypisk 

Więcej…

Aktualna kampania

TS baner aktualna kampania APZ copy

Piramida zdrowego
żywienia

Zobacz co kryje się pod każdym
piętrem piramidy

boś

Postaw na Słońce

jestem prosumentem2



Joomla Extensions powered by Joobi

Na tapecie

Dlaczego ilość scen palenia w filmach wzrosła?

papierosNowe badania wskazują, że ilość scen palenia filmach o najwyższych dochodach w Stanach Zjednoczonych po raz kolejny wzrosła. Sceny palenia definiowane są jako użycie lub domniemane użycie przez aktora papierosów, cygar, wyrobów tytoniowych oraz elektronicznych papierosów.

Czytaj więcej...

 

Tatuaże niebezpieczne z powodu toksycznych barwników

tatuazTatuaż może być niebezpieczny dla zdrowia nie tylko ze względu na potencjalne zakażenia, ale i toksyczne składniki farb, które wprowadza się pod skórę – przestrzegają eksperci. Z badań wynika, że na przykład zielony tusz ma wysoką zawartość arsenu.

Czytaj więcej...

 

Zamienniki jajka, które faktycznie spełniają swoją rolę!

jajkaMasz ochotę coś upiec – może tym razem chleb, ciastka, babeczki lub ciasto – jednak w przepisie okazuje się, że jest jajko. Może być to problemem jeśli nie spożywasz jajek lub jeśli akurat skończyły się w lodówce, a jest już zbyt późna pora, aby pójść do sklepu lub sąsiada. Nie musisz jednak rezygnować z pieczenia! Wystarczy spróbować jednego z czterech poniższych zamienników, które faktycznie działają.

Czytaj więcej...

 

Pistacje - 8 korzyści zdrowotnych

pistacjeOrzeszki pistacjowe, czyli jadalne nasiona drzewa pistacjowego, są nie tylko smaczne, ale również bardzo zdrowe. Pistacje są źródłem tłuszczu, białka, błonnika oraz antyoksydantów. Zawierają również kilka innych składników odżywczych, które korzystnie wpływają na utratę masy ciała oraz na zdrowie serca i jelit.

Czytaj więcej...

 

Jak jeść, aby dostarczyć sobie energii w ciągu dnia?

morzeSpójrzmy prawdzie w oczy – jako społeczeństwo jesteśmy w energetycznym kryzysie. Ciągle zajęci, z mnóstwem obowiązków, jesteśmy zestresowani, zbyt mało aktywni fizycznie oraz mamy złe nawyki żywieniowe, które często przyczyniają się do niskiego poziomu energii. Jedną z dróg, która może pomóc nam jest właśnie zmiana nawyków żywieniowych. Właściwe kombinacje produktów i posiłków mogą nam dać energetycznego kopa. Oto 5 możliwości, które mogą pomóc!

Czytaj więcej...

 

Kalkulator zdrowia dziecka

Kalkulator zdrowia dziecka

Diety w rytmie fit
Higieniczna Kuchnia - W Polsce wciąż wolimy jadać w domu niż na mieście. Być może dlatego, że wyjście do restauracji traktujemy jako coś specjalnego i rezerwujemy na szczególne okazje. A może dlatego, że boimy się żywności niewiadomego pochodzenia i zatruć pokarmowych? Jednak musimy zdawać sobie sprawę, że większe niebezpieczeństwo zatrucia czyha na nas we własnej kuchni!