Id kategorii - 61
Itemid - 4
view - article
id - 3287
referer -
uri - /aktualnosci/3287-dieta-low-carb-pomoc-w-odchudzaniu
boś

ZOBACZ

Programy
i kampanie Fundacji

WSZYSTKIE TREŚCI NA PORTALU POWSTAJĄ WE WSPÓŁPRACY Z WIODĄCYMI OŚRODKAMI NAUKOWO-BADAWCZYMI

pointer_zobaczZdrowo jem, więcej wiem!
konkurs dla klas I-III

pointer_zobaczPostaw na słońce
konkurs dla szkół

pointer zobaczTradycyjny sad
konkurs grantowy

pointer_zobaczPlanujeGotuje.pl
kreator jadłospisów

pointer zobacz#BrudnoTu
mapa dzikich wysypisk 

Więcej…

Aktualna kampania

PG baner strona APZ

Piramida zdrowego
żywienia

Zobacz co kryje się pod każdym
piętrem piramidy

boś

Postaw na Słońce

jestem prosumentem2



Joomla Extensions powered by Joobi

Dieta low-carb. Pomoc w odchudzaniu

Utworzono: poniedziałek, 16, kwiecień 2018 08:02

dieta low carbDieta low-carb polega na ograniczeniu przyjmowania węglowodanów, znajdujących się między innymi w cukrze, makaronach i chlebie. Jest za to bogata w białko, tłuszcze i warzywa. Badania wskazują, że taka dieta pomaga zrzucić zbędne kilogramy i jest dobra dla naszego zdrowia.

Zazwyczaj przyjmowane węglowodany nie powinny przekraczać 50 gramów dziennie. Spożywane w trakcie produkty powinny być dostosowane do naszej sylwetki, zdrowia i aktywności fizycznej- osoby, które nie stosują tej diety w celu odchudzania, mogą włączyć w niewielkiej ilości produkty zawierające dużo węglowodanów.

Do produktów, których podczas stosowania takiej diety nie powinno się spożywać należą produkty mocno przetworzone, tłuszcze trans, cukier, a także produkty dietetyczne. Wskazane są natomiast między innymi ryby, mięso, jajka, warzywa, orzechy i rośliny strączkowe, ser żółty, a do picia woda, kawa i herbata.

Przykładowe posiłki:

  • omlet z samych jajek z warzywami
  • sałatka warzywna z kurczakiem i oliwą z oliwek
  • łosoś z masłem i warzywami
  • jajecznica na maśle z boczkiem i warzywami
  • pieczone udka kurczaka z sałatką warzywną
  • smoothie z mleka kokosowego, jagód i orzechów

Pomiędzy posiłkami przekąską mogą być warzywa, jogurt (bez cukru) lub orzechy.

Na początku dieta low-carb może stanowić duże wyzwanie. Można ją sobie ułatwić pozbywając się z kuchni soków, cukierków, chipsów, płatków, lodów i wszystkich innych produktów utrudniających wytrwanie przy postanowieniu.

Powyższe wskazówki powinno się traktować jako ogólny schemat, który można udoskonalać biorąc pod uwagę własne zdrowie, wagę, styl życia i cel, w jakim stosowana jest dieta.

Źródło: www.authoritynutrition.com

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Kalkulator zdrowia dziecka

Kalkulator zdrowia dziecka

Diety w rytmie fit
Higieniczna Kuchnia - W Polsce wciąż wolimy jadać w domu niż na mieście. Być może dlatego, że wyjście do restauracji traktujemy jako coś specjalnego i rezerwujemy na szczególne okazje. A może dlatego, że boimy się żywności niewiadomego pochodzenia i zatruć pokarmowych? Jednak musimy zdawać sobie sprawę, że większe niebezpieczeństwo zatrucia czyha na nas we własnej kuchni!